Usein kysytyt kysymykset

Löydä vastaus täältä.

Tästä löydät listan kysymyksistä, joita meiltä usein kysytään. Toivottavasti löydät niistä kaipaamasi vastauksen. Jos et löydä vastausta ja kysymyksesi koskee tietyn tapahtuman tai palvelun sisältöä otathan yhteyttä suoraan palveluntarjoajaan. Palveluntarjoajan yhteystiedot löytyvät tapahtuman lisätiedoista. Jos taas kysymyksesi koskee sivuston toiminnallista puolta otathan yhteyttä meihin.

Mikä on hyvinvoivin.fi

Hyvinvoivin.fi on sivusto joka kokoaa yhteen hyvinvointiin liittyvät tapahtumat ja palvelut jotta sinun on helppoa löytää etsimäsi. Voit selata, vertailla ja ostaa hyvinvointipalveluita helposti ja nopeasti yhden sivun kautta.

Voinko maksaa liikunta/kulttuurisetelillä?

Valitettavasti tällä hetkellä emme vastaanota maksutapana liikunta tai kulttuuriseteleitä.

Miten voin maksaa kurssin/tapahtuman/palvelun johon haluan osallistua?

Maksutapoina tarjoamme pankkimaksu-, korttimaksu-, mobiilimaksu- sekä lasku- ja osamaksutavat. Maksupalvelun tarjoaa Checkout Finland.

Miten voin rajata hakua?

Voit rajata hakua etusivun pääkategoria valikosta, valitsemalla kurssit, hoidot, online, tai tapahtumat kategorian. Sen lisäksi voit valita vasemmasta reunasta lisää kategorioita esimerkiksi Jooga ja Pilates tai valmennus kategorian. Lisäksi voit halutessasi valita tietyn kaupungin. Jos etsit online sisältöä, huomioi että kaupunki valikon tulee olla “mikä tahansa” kohdassa. Hakutulokset puolestaan voit järjestää joko hinnan mukaan, parhaiten arvostellun, ostetuimman tai uusimman listauksen mukaan.

Haluan ostaa kurssin lahjaksi, miten toimin?

Ihanaa että haluat antaa hyvinvointia lahjaksi! Useimmat palvelut soveltuvat lahjaksi annettavaksi hyvin. Voit myös olla yhteydessä palveluntarjoajaan ja varmistaa, että kyseinen palvelu soveltuu lahjaksi ja henkilölle jolle sen haluat antaa. Palvelua ostettaessa voit kirjoittaa lisätieto kenttään että ostamasi palvelu tulee lahjaksi.

En itse voikaan osallistua ostamaani tapahtumaan, voiko sijastani tulla joku toinen?

Tutustu ostamasi palvelun peruutus ehtoihin tai voit olla yhteydessä suoraan palveluntarjoajaan.

Miksi palvelun oston yhteydessä kysytään henkilökohtaisia tietoja?

Maksupalvelun tarjoajana käytämme Suomalaista Checkout Finlandia joka on osa OP ryhmää. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta palvelumme järjestelmiin. Oston yhteydessä kysytään myös nimeäsi, sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa, jotka puolestaan toimitetaan palveluntarjoajalle, jotta hän voi olla tarvittaessa yhteydessä sinuun. Maksutapahtuman yhteydessä täyttämiä tietoja ei käytetä mihinkään muuhun eikä luovuteta koskaan kolmansille osapuolille.

Miksen löydä haluamaani kategoriaa valikosta?

Valikossa näkyy kategoriat, joista tällä hetkellä on tarjolla palveluita. Voi siis olla että etsimästäsi kategoriasta ei juuri nyt ole tarjolla palveluita. Voit myös katsoa “muut” kategorian alta, jos etsimäsi palvelutyyppi löytyisi sieltä.

Voinko maksaa laskulla tai osamaksulla?

Voit. Checkout palvelu tarjoaa monipuoliset vaihtoehdot maksuille, joista löytyy myös lasku ja osamaksu vaihtoehdot. 

Ostin kurssin/tapahtuman/palvelun, mistä se löytyy?

Palvelun ostamisen jälkeen palveluntarjoaja on yhteydessä sinuun sähköpostitse, voit myös halutessasi ottaa heihin yhteyttä tarvittaessa. Ostamasi palvelun tarjoajan yhteystiedot löydät ostokuitista joka toimitetaan sähköposttse välittömästi oston jälkeen.

Miksen löydä haluamaani kaupunkia kaupunki valikosta?

Valikko näyttää vain kaupungit joista tällä hetkellä on palveluita tarjolla. Jos haluamasi kaupunki ei näy pudotusvalikossa, tarkoittaa se sitä että kyseisetä kaupungista ei tällä hetkellä ole palveluita tarjolla.

Mistä tiedän sopiiko “palvelu X” minulle?

Voit tutustua kunkin palvelun sisältöön ja tietoihin palvelun / tapahtuman omalla sivulla. Sivulta löydät lisätietoja ja kuvauksen palvelusta sekä palveluntarjoajasta. Mikäli et löydä vastausta näistä tiedoista, voit olla yhteydessä suoraan palveluntarjoajaan esimerkiksi puhelimitse tai sähköpostitse.

Millaiset peruutusehdot palveluilla on?

Jokainen palveluntarjoaja määrittää itse omat peruutusehtonsa kuhunkin palveluun/tapahtumaan liittyen. Voit tutustua haluamasi palvelun peruutusehtoihin palvelun lisätiedot kohdassa sivun alareunassa. Jos palvelu/tapahtuma perutaan palveluntarjoajan johdosta, palauttaa palveluntarjoaja maksetun summan kokonaisuudessaan ostajalle viimeistään 5 päivän sisällä peruuntumisen ilmoituksesta.

En ole saanut tilausvahvistusta, miten toimin?

Olethan tarkistanut sähköpostisi roskaposti kansion? Jos tilausvahvistus ei ole tullut viimeistään 5 minuuttia oston jälkeen, olethan meihin yhteydessä.

Sisältyykö ostamaani palveluun vakuutus?

Palveluntarjoajat ovat vastuussa sivustollamme myydyistä palveluista, niiden sisällöstä ja niihin liittyvistä vakuutuksista. Halutessasi voit kysyä palveluntarjoajalta suoraan vakuutuksista. Palveluntarjoajan yhteystiedot löydät palvelun lisätiedot osiosta eli sivun alareunsta.

Voinko ostaa palvelun yrityksen nimiin?

Kyllä. Maksutapahtumaa tehdessä, voit syöttää lisätieto kenttään yrityksesi Y-tunnuksen ja nimen jolloin saat ne näkyville kuittiin.

Palveluntarjoajille

Mikä on hyvinvoivin.fi

Hyvivvoivin.fi on markkinapaikka ja verkkokauppa-alusta hyvinvointiin liittyville palveluille. Sivustolla voi ilmoittaa esimerkiksi jooga, pilates, ja meditaatio kursseja, ura tai työhyvinvointi valmennuksia, ulkoilu, retkeily ja liikunta palveluja sekä kädentaitoihin ja harrastuksiin liittyviä palveluja. Sivustolla ilmoittaminen on ilmaista. Veloitamme pienen komission palvelumaksuna vain toteutuneista myynneistä. Olethan meihin rohkeasti yhteydessä jos mietit sopisiko palvelusi sivustollemme?

Onko palvelussanne kuukausimaksua tai muita kuluja?

Ei kuukausimaksua, ainoa veloittamamme maksu on palvelumaksu toteutuneesta myynnistä, joka lasketaan 8% proviisiona myydyn palvelun kokonaishinnasta.

Mikä on välityspalkkionne?

Otamme palvelumaksun vain toteutuneista myynneistä, se lasketaan prosentuaalisesti 8% myydyn palvelun kokonaishinnasta. Rahaliikenne on automatisoitu niin että maksu tulee suoraan myyjän tilille, ja siitä on automaattisesti veloitettu myös tämä välityspalkkio.

Voinko muuttaa hintaa julkaisun jälkeen?

Voit lisätä tarjouksen tai kampanjahinnan julkaisun jälkeen, mutta alkuperäistä hintaa ei ole mahdollista muuttaa jälkikäteen. Jos kurssille ei ole vielä ilmoittautunut ketään voidaan tapahtuma poistaa ja julkaista sekä hinnoitella uudelleen.

Mitä kaikkea palveluunne kuuluu?

Tarjoamme markkinapaikan ja verkkokauppa alustan hyvinvointipalveluita tarjoaville yrityksille. Markkinoimme sivustoa kohdennetusti hyvinvoinnista kiinnostuneille, tuoden lisänäkyvyyttä listatuille palveluille. Tarjoamme myös helposti lähestyttävän asiakaspalvelun joka vastaa kysymyksiin ja auttaa kaikissa sivustoon liittyvissä toiminnoissa.

Olen unohtanut käyttäjätunnukseni, miten toimin?

Voit kirjautuessa käyttää käyttäjätunnuksen sijaan sähköpostiasi. Palauta salasana sähköpostiin painamalla tästä.

Olen unohtanut salasanani, miten toimin?

Palauta salasanasi klikkaamalla tästä.

Millaiset palvelut ovat “hyvinvointipalveluita”, mitä kaikkea voin mainostaa sivunne kautta?

Meille hyvinvointi on kokonaisvaltainen käsite ja siksi haluamme tarjota sivuston kautta mahdollisimman monipuolisesti erilaisia hyvinvointiin liittyviä palveluita. Sivupalkin kategorioita selaamalla voit saada hyvän käsityksen siitä, millaiset palvelut sopivat sivustollemme. Jos et kuitenkaan löydä etsimääsi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse, hyvinvoivin@gmail.com ja kerro lyhyesti tarjoamastasi palvelusta.

Jäikö jokin vielä askarruttamaan mieltäsi?
Voit ottaa meihin yhteyttä .

Puhelimella +358 40 258 0026
Asiakaspalvelumme palvelee
Ma – Pe klo 9 – 13

× Onko sinulla kysyttävää?