Palveluehtosopimus

Tilaus- ja toimitusehdot

Tervetuloa Hyvinvoivin verkkokauppaan

Alta löydät yleiset verkkokauppatoimintaa koskevat sopimusehdot, joihin pyydämme tutustumaan ennen ostotapahtumaa.

Palvelun tuottaa:

Liikkuvaa Hyvinvointia Oy 2904785-7

Postiosoite: Fastbölentie 6 A 16 00750 Helsinki

Puhelinnumero: +358 40 258 0026

Sähköpostiosoite: info@hyvinvoivin.fi

  1. YLEISET EHDOT

Hyvinvoivin.fi on Liikkuvaa Hyvinvointia Oy:n (2904785-7) ylläpitämä verkkokauppa hyvinvointipalveluille. Palveluiden myyjinä ovat yrittäjinä omissa nimissään toimivat Myyjät, ja Hyvinvoivin toimii ainoastaan alustana ja kohtaamispaikkana Asiakkaan ja Myyjän välillä. Näitä sopimusehtoja sovelletaan Liikkuvaa Hyvinvointia Oy:n ylläpitämässä Hyvinvoivin verkkokaupassa toimivan Hyvinvoivin–kauppiaan ja sen Asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Hyvinvoivin -kauppiaan välittämien palveluiden kohdalla sovelletaan kuluttajasuojalain, sekä tämän sopimuksen lisäksi kyseisen palveluntarjoajan määrittelemiä sopimusehtoja (jos hän on sellaiset erikseen määritellyt, palveluehdot voit lukea kunkin palvelusivun alareunassa, palvelun tiedot kohdassa.)

Hyvinvoivin pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka ilmenevät www.hyvinvoivin.fi– sivuilla.

Hyvinvoivin ja Hyvinvoivin –kauppiaat eivät vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on Hyvinvoivin palvelun ja Hyvinvoivin –kauppiaiden vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Hyvinvoivin ja Hyvinvoivin –kauppias on velvollinen ilmoittamaan Asiakkaalle niin pian kuin se on mahdollista sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä.

  1. ASIAKAS

Hyvinvoivin –verkkokaupassa toimivat kauppiaat myyvät tuotteita ja palveluita täysi-ikäiselle yksityishenkilölle ja huoltajan suostumuksella myös alle 18-vuotiaalle.

Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä.

Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät kuluttaja-asiakkaalta vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron.

Rekisteröityminen: Asiakas pystyy luomaan verkkotunnukset käyttämällä rekisteröitymislomaketta. Asiakas tällöin rekisteröityy Hyvinvoivin -sivuston käyttäjäksi. Hyvinvoivin palvelulla on oikeus evätä rekisteröityminen ja oikeus tarvittaessa sulkea Asiakkaan käyttäjätunnus. Asiakkaan tulee olla täysi-ikäinen luonnollinen ja täysivaltainen henkilö. Asiakas vastaa Hyvinvoivin palvelulle antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja käyttäjätunnuksen sekä salasanan käytöstä ja säilytyksestä.

Tietosuoja: Asiakkaiden tiedot on tallennettu Hyvinvoivin asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen ja hoitoon. Hyvinvoivin palvelulla ja sen kanssa verkkokaupassa toimivilla yrityksillä, Hyvinvoivin-kauppiailla, on oikeus käsitellä ja käyttää tietoja esimerkiksi Asiakkaan kontaktointiin tarvittaessa, henkilötietolain (523/99) mukaisesti.

 

  1. PALVELUT JA HINNAT

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka on palvelusta riippuen 0%, 10%, 14% tai 24%. Hintoihin lisätään maksutavasta riippuen maksun välityskulu joka on 0,55€ pankki-, kortti-, lasku- ja osamaksu tavoissa ja  0,65€ mobiilimaksutavoissa kuten MobilePay.

  1. MAKSUTAVAT

Pankkimaksutavat

OP, S-Pankki, Aktia, Säästö­pankki, OmaSp, POP Pankki, Ålands­banken, Handels­banken, Nordea, Danske Bank

 

Korttimaksutavat

Visa, Master­Card, American Express

 

Mobiilimaksutavat (Toistaiseksi ei käytössä)

Pivo, MobilePay, Siirto, ApplePay

 

Lasku- ja osamaksutavat (Toistaiseksi ei käytössä)

OP Lasku, Collector Bank, Jousto

 

Kaikissa maksutavoissa maksunvälityspalvelun toteuttaa

Checkout Finland Oy

2196606-6

Postiosoite PL 308, 00013 OP

Käyntiosoite Gebhardinaukio 1, 00510 Helsinki

Puhelin

010252010

 

  1. REKLAMAATIO

Asiakkaana ymmärrät että Hyvinvoivin toimii ainoastaan alustana palveluiden myynnille, ja palveluiden sisällöstä, toteutuksesta ja kaikesta muusta niihin liittyvästä, vastaa Kauppias itse. Jos palvelussa, sen laadussa tai toteutuksessa on valitettavaa, kuulemme siitä mielellämme ja reagoimme tilanteeseen tarpeen mukaan, mutta varsinaisista reklaamaatioista, hyvityksistä tai rahojen palautuksista vastaa aina kauppias itse.

Voit lähettää mahdollisen reklamaation meille osoitteeseen asiakaspalvelu@hyvinvoivin.fi, josta me välitämme sen eteenpäin kyseisen palvelun myyjälle. Varmistathan että viestissä lukee selkeästi tiedot siitä, keneltä ja milloin palvelu on ostettu ja milloin se on toteutettu.

Peruutuksen, tai ostetun palvelun käyttämättä jättämisen seurauksista on neuvoteltava kunkin palveluntarjoajan kanssa. Esimerkiksi sairastumistapauksissa, voi olla että ajankohdan siirtäminen on mahdollista, mutta siitä on aina erikseen sovittava Kauppiaan kanssa suoraan ja siihen sovelletaan Kauppiaan asettamia palveluehtoja. Hyvinvoivin ei korvaa käyttämättä jätettyä palvelua asiakkaalle, eikä ole vastuussa palvelun sisällöstä tai mistään siihen liittyvästä, muusta kuin verkkokaupan toiminnallisuudesta.

 

 

× Onko sinulla kysyttävää?